شناسه خبر : 107957
چهارشنبه 18 بهمن 1402 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

افتتاح مدرسه‌ای در مناطق محروم لرستان/تصاویر

گروه جهادی شهدا با مشارکت گروه جهادی دختران بهشتی، دومین مدرسه خود در منطقه محروم روستای "کوله مرز" شهرستان دلفان را افتتاح کردند...

فاش نیوز - به گزارش خبرنگار ما، گروه جهادی شهدا، دومین مدرسه خود در مناطق غرب کشور را افتتاح نمود.

"محسن اسماعیلی" مسوول گروه جهادی شهدا در این باره به خبرنگار ما گفت: گروه جهادی شهدا با مشارکت خیران و گروه جهادی دختران بهشتی، دومین مدرسه خود در منطقه محروم روستای "کوله مرز" شهرستان دلفان استان لرستان، دبستان "شهید نجفی" را با حضور رییس آمورش و پرورش این منطقه و دانش آموزان این روستا افتتاح کرد.

 این فرزند جانباز در توضیحات بیشتر خود اظهار داشت: این روستا با داشتن 16 دانش آموز که متاسفانه به دلیل نبود امکانات، از حضور در مدرسه محروم و یا برای تحصیل به روستاهای همجوار می رفتند و تنها 9 نفر از این دانش آموزان در کانکس فاقد سرویس بهداشتی، آب خوری و وسایل گرمایشی و با شیشه های شکسته مشغول به تحصیل بودند که با افتتاح این مدرسه امیدواریم دانش آموزان بیشتری جذب تحصیل شده و ادامه تحصیل خود را در این مدرسه داشته باشند.

وی در ادامه گفت: این گروه جهادی با مشارکت گروه جهادی دختران بهشتی و همچنین خیرین برای دانش آموزان کیف و سایر لوازم التحریر مورد نیاز این دانش آموزان را تهیه و به آنان اهدا کرده است.

این فرزند جانباز در پایان هزینه ساخت این مدرسه را 2 میلیارد ریال عنوان کرد و از دیگر خیرینی که قصد کمک و تامین هزینه های ساخت مدرسه در مناطق محروم کشور را دارند، درخواست کرد تا این گروه جهادی را یاری نمایند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi